Vstanou novi komuniste.... a budou mit este vetsi knir nez Klaus!! :-))

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Thu Oct 23 15:18:02 CEST 1997

At 01:15 PM 10/23/97 +0200, Aleksi Sedo wrote
>Mily Rosto,
>
>Nejsem si jist, zda prispevky patri do smailiku podle toho, jestli Ti
>jsou ci nejsou k smichu. Asi mnoho z nas vnima pitoresknost nasi
>reality. Presto mam radu duvodu se domnivat, ze ne vsichni byli komousi,
>ne vsichni si prejem to co mame (jak vtipne rikas, co jsme si vycinkali)
>a ne vsichni obdivuji Kozeneho. Tve casto puzivane "vsichni" a "vsechno"
>ci take "to vite, Cesi" (muzes se stejnou logikou, jsi-li ji schopen,
>dosadit treba Zidy nebo cernochy)  v praxi, at spolecenske ci
> [...]

Mily Aleksi:

Rad odpovim na tve vsetecne dotazy: :-)

1) Ne nikdy jsem nebyl komunista ani nic podobneho, ani zadny "lidovec ve
sluzbach KSC" nebo tak neco. Jsem zly, zly (a stary) emigrant co vasi vlast
opustil jeste v dobach kdy se to nesmelo a kdy deti komunistu nejezdily
houfne studovat do USA.

2) Par zasluznych veci pro vasi zemi jsem udelal a semtam i delam - ale
necitim nutnost se tim vytahovat. Je mi lito, ze se to u vas nezlepsilo tak
jak mohlo - pral bych vam vsem aby jste se meli lip.

3) Na zadnou funkci ve vasi zemi jsem nekandidoval, nekandiduju a ani v
budoucnosti nemam zajem.

4) Svoje pravo si delat srandu z cehokoliv mne napadne si nedam brat vubec
nikym. Ani vasema neo-komunistama, ani naivnima studentama z universit,
kteri sem pisou, jak ty, sve pseudo-rozumne a uvazene posty. Kdyz mne
napadne si delat srandu z Papuancu na New Guinea - tak to budu delat a
muzou si vriskat jak chteji a mavat ostepama a kamenyma sekyrama.  Ostatne
- zatim jsem si z vas ani srandu nedelal - jen jsem prepostoval par clanku,
ktere ani nebyly napsany mnou. Ze byly pravdive a ze si to odmitate
priznat? No je to muj problem??

Rosta