Ross Hedvicek ano ci ne

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Thu Oct 23 17:57:01 CEST 1997

At 05:23 PM 10/23/97 +0200, Ales Chlopcik wrote
>Dobry den
>
>	Uz oslovenim se snazim nevyvolat flame (a ne ze si z vas delam).
>
>	Jiz red casem jsem pochopil, ze RH sice nezije u nas, ale
>_neco_o_tom_vi.

To je prave otazkou sporu - zazity nazor je, ze kdo u vas nezije tak o tom
nemuze nic vedet.

>	Moje otazky zni:
>  1. Je spatne, co RH dela ? Vzdyt (sice s troskou kontextu) pouze
>cituje.

Ano!

>  2. Je pro mne znalost (treba jen jednoho) nazoru _venku_ absolutne
>zbytecna ?

Taky choulostiva otazka....

>  3. Musim reagovat na mne nesedici nazor snahou o POTUPENI oponenta ?

Pokud jsi Cech... mas jinou moznost?  :-)

>Nechci sice vyvlavat filozoficke uvahy na tato temata, ale toto mne
>napadlo po precteni poslednich nekolika prispevku.
>
>		Naschledanou ci nactenou
>
>			Ales

Alesi Alesi... myslis moc logicky... tebe tam u vas nebudou mit moc radi..
ucis se anglicky? Uc se, uc.. bude se ti to hodit.. :-)

Rosta