Ross Hedvicek

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Thu Oct 23 17:57:39 CEST 1997

At 03:43 PM 10/23/97 +0200, Michal Verner wrote
>Vazeni smajlici
>jen bych rad upozornil, ze Ross je zkusenym flame-war bojovnik.
>
>Za 2 roky, co jsem v ruznych diskuznich skupinach je toto jiz nekolikata.
>Srdnate bojuje ve skupine JdC (Cimrman) a v par dalsich.
>
>Nejlepsi je nereagovat, jinak to nema konce a budeme se hadat a budeme se
hadat.
>Co se Rossovi (nebo Rostislavovi) neda uprit, je zapal, s jakym bojuje se
vsemi a vsim co pochazi z Ceske republiky.

>Michal Verner

Pane Vernere:

Povazuji vase varovani ze velmi nefer, protoze mi odebirate vsechny vyhody
prekvapeni :-(((  Ja si tady pracne kladu pasticky a oka a kousky speku a
cekam, kdy mi na to ty naivni studentska telatka ci jejich ucitele se
spatnym svedomim skoci... a vy mi to tady tak zlomyslne pokazite... :-(((

To se prosim nedela!!!!

Rosta