Ross Hedvicek

Edo Velecky velecky at nzamky.sk
Thu Oct 23 18:47:41 CEST 1997

Michal Verner wrote:

> Vazeni smajlici
> jen bych rad upozornil, ze Ross je zkusenym flame-war bojovnik.

  To je pravda. Kto sa s ohnom hra, casto sa popali ...
  ale moze to byt cesta k poznaniu, koho to vsak zaujima ...

> Za 2 roky, co jsem v ruznych diskuznich skupinach je toto jiz nekolikata.
> Srdnate bojuje ve skupine JdC (Cimrman) a v par dalsich.

  Do tejto vysoko intelektualne sa tvariacej skupiny
  temy zo zivota iste nepatria, Rosto, sem treba
  poslat len nieco z Tvojho vapna, zasypat a basta ..

> Nejlepsi je nereagovat,

  Spravne, cenzurovat prispevky,
  to by bolo este lepsie ...
  Dajte navrh, demokraticky odhlasujeme,
  a bude, co sa budeme babrat, nie ?

> jinak to nema konce a budeme se hadat a budeme se hadat.

  A my mame ciel, od ktoreho sa nedame odviest
  ziadnymi hadkami alebo emigrantami, kedy
  som to pocul, za akeho rezimu to bolo ... ?

> Co se Rossovi (nebo Rostislavovi) neda uprit, je zapal, s jakym bojuje se vsemi
> a vsim co pochazi z Ceske republiky.

  Aj toto som pocul pred par dnami,
  len sa to tykalo Slovenska a Rostu.
  A tvrdil to na strankach vlajkovej