zakladni tema konference

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Fri Oct 24 11:19:33 CEST 1997

On Fri, 24 Oct 1997, Petr Zednicek wrote:

> Kde je vlastne psano na co je Smajlik urceny?

To je napriklad napsano v Satrapove seznamu cesky zdroju a
pochopitelne teme rekne i prikaz "list" (zaslany na adresu
listserv at cs.felk.cvut.cz):

   List Name: smajlik (Diskuze ke knize  Internet :-) CZ)
     Owner: "owner-smajlik at CS.FELK.CVUT.CZ"
     Archive: PUB$DEVICE:[PUB.LISTS-ARCHIVE.SMAJLIK]
     Protection: (SYSTEM:RWED,OWNER:RWED,GROUP:RWED,WORLD:E)

Konference tedy byla forem pro ctenare knizky, kterou jsme s
Vladimirem Vrabcem vydali v nakladelstvi Grada. Od pocatku jsme ale
nijak neomezovali okruh ucastniku - zakladni tema ale bylo:
"konference urcena pro rady a pomoc internetovskym novackum". Rozhodne
sem tedy nepatri emailove erupce pana RH (urcite mi okamzite
nasledujicim emalem "vysvetli", ze pokud jsem si JA zridil konferenci,
tak JEMU nemam co mluvit do toho, co ON tam bude posilat - vesely
chlapik ten Rosta).

Opravdu uvazujeme o prechodu na moderovany provoz, pro nekoho
to je projevem snahy o cenzuru, pro vetsinu ale nepochybne
snaha o zkvalitneni konference. Nemam potrebu se o teto veci
s nikym handrkovat.

Pan RH predstavuje v jednom aspektu zajimavy fenomen. Jde totiz
o ceskeho emigranta, ktery poucuje ceske neemigranty (ponechme
nyni stranou formu, kterou to cini). Problematika vztahu ceske
populace, ktera ma pouze cesky pas a ceske populace, ktera ma
pas jine zeme by si rozhodne zaslouzila zrizeni samostatne
konference (momentalne o zadne nevim) - byl bych mezi prvnimi,
ktery by se do ni prihlasil.

Otazku, zda RH nejakym zpusobem cesky exil ponecham k posouzeni
krajanum, kteri se usadili v zahranici. Pana Rostislava Hedvicku timto
zadam, aby sve osobite dopisy, ktere se netykaji seznamovani novacku s
Internetem posilal jinam.

Zaverecna otazka: existuje konference na tema "cesky exil"?,
pokud ne: primlouvam se za jeji zrizeni.

Ales Cepek