zakladni tema konference

Petr Zednicek zednicek at stand.cz
Fri Oct 24 12:23:30 CEST 1997

> [...]
> pochopitelne teme rekne i prikaz "list" (zaslany na adresu
> listserv at cs.felk.cvut.cz):
>
>    List Name: smajlik (Diskuze ke knize  Internet :-) CZ)
>      Owner: "owner-smajlik at CS.FELK.CVUT.CZ"
>      Archive: PUB$DEVICE:[PUB.LISTS-ARCHIVE.SMAJLIK]
>      Protection: (SYSTEM:RWED,OWNER:RWED,GROUP:RWED,WORLD:E)
>
> Konference tedy byla forem pro ctenare knizky, kterou jsme s
> Vladimirem Vrabcem vydali v nakladelstvi Grada. Od pocatku jsme ale
> nijak neomezovali okruh ucastniku - zakladni tema ale bylo:
> "konference urcena pro rady a pomoc internetovskym novackum".
Rozhodne
> sem tedy nepatri emailove erupce pana RH (urcite mi okamzite
> nasledujicim emalem "vysvetli", ze pokud jsem si JA zridil
konferenci,
> tak JEMU nemam co mluvit do toho, co ON tam bude posilat - vesely
> chlapik ten Rosta).
>
> Opravdu uvazujeme o prechodu na moderovany provoz, pro nekoho
> to je projevem snahy o cenzuru, pro vetsinu ale nepochybne
> snaha o zkvalitneni konference. Nemam potrebu se o teto veci

Myslim, ze konference by mela byt vyuzivana k tomu k cemu byla
zrizena, jinak bude mit vetsina lidi zklamana ocekavani a prestane ji
cist. Tema konference pochazi od vas, konference je vase. Je na vas
abyste se postarali aby tema nebylo meneno. Jinak by bylo charakterni
tema zmenit, nebo to zabalit. Chapu ze moderace je prace navic, ale
myslim ze zde neni jina cesta.

S pozdravem
Petr Zednicek