zakladni tema konference

kovomat zelezarstvi.nyrsko at telecom.cz
Fri Oct 24 16:29:06 CEST 1997

----------
Odesílatel: kovomat <zelezarstvi.nyrsko at telecom.cz>
Komu: smajlik at cs.felk.cvut.cz
Kopie: cepek at fsv.cvut.cz
Pøedmìt: Re: zakladni tema konference
Datum: 24. øíjna 1997 16:25

Na konferenci smajlik jsem se prihlasil na zaklade Vami zminene knizky.
Jelikoz jsem novackem na internetu a ocekaval jsem, ze mi nekdo poradi.
Bohuzel po prvnim vznesenem dotazu jsem neobdrzel ocekavanou odpoved, ale
naopak. Mozana, priznavam, ze jsem se prohresil proti pravidlum etiky, ale
nechtene. Po te jsem se odmlcel a jen jsem sledoval konferenci. Zacal jsem
uvazovat o odhlaseni z konference, protoze jsem jiz nechtel sledodovat
vylevy nektrych ucastniku. Vy jste mi vlil novy optimismus do meho PC. Mam
mnoho otazek a problemu tykajicich se internetu a v soucasne dobe nevim,
kam bych se mel obratit.
S duverou jsem se obratil na smajliky s tim, za naleznu pomoc. :-)
1, Je mezi vami nekdo, kdo by byl ochoten mi poradit v oblasti internetu?
2, Je mozno si zalozit svoji konfereci a za jakych podminek?

Frantisek Schleiss