zakladni tema konference

Tomáš Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Fri Oct 24 16:40:56 CEST 1997

Na konferenci smajlik jsem se prihlasil na zaklade Vami zminene knizky. Jelikoz jsem novackem na internetu a
nektrych ucastniku. Vy jste mi vlil novy optimismus do meho PC. Mam mnoho otazek a problemu tykajicich se internetu a v soucasne dobe nevim, kam bych se mel obratit.
S duverou jsem se obratil na smajliky s tim, za naleznu pomoc. :-)

1, Je mezi vami nekdo, kdo by byl ochoten mi poradit v oblasti internetu?

Jiste, takovych je tu snad spousta.
Staci dat konkretni dotaz.

2, Je mozno si zalozit svoji konfereci a za jakych podminek?

Proc?
Na jake tema?

Pro zacatek si prosim vypnete posilani mailu v multipart formatu (text + HTML)

---
Tomas Trapl - CVUT FS, K238
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Tel: 02-24915319/268