zakladni tema konference

Ales Cepek cepek at fsv.cvut.cz
Sat Oct 25 16:38:32 CEST 1997

>From zelezarstvi.nyrsko at telecom.cz Sat Oct 25 14:53:18 1997

> Vy jste mi vlil novy optimismus do meho PC.

... z toho mam uprimnou radost :)

> Bohuzel po prvnim vznesenem dotazu jsem neobdrzel
> ocekavanou odpoved ...

... to se bohuzel obcas stane (nektere dotazy zapadnou bez odpovedi),
v takovem pripade neni duvodu proc svuj dotaz nezopakovat

> S duverou jsem se obratil na smajliky s tim, za naleznu pomoc. :-)

> 1, Je mezi vami nekdo, kdo by byl ochoten mi poradit v oblasti internetu?

Zkuste se podivat na URL

              http://gama.fsv.cvut.cz/inet

> 2, Je mozno si zalozit svoji konfereci a za jakych podminek?

Cesty jsou v zasade dve: a) zridite si konferenci na vlastnim serveru
b) presvedcite spravce nektereho serveru, ktery provozuje potrebny
software (v teto souvisloti bych se sam rad zeptal jinak: nabizi
nektery z nasich internetovych provideru zrizeni konference jako
komercni sluzbu?)

Ales Cepek