Vstanou novi komuniste.... a budou mit este vetsi knir nez Klaus!!

Pavel Sestak xsestak at troja.fjfi.cvut.cz
Fri Oct 31 16:10:55 CET 1997

Ross Hedvicek wrote:
> 2) Par zasluznych veci pro vasi zemi jsem udelal a semtam i delam - ale
> necitim nutnost se tim vytahovat. Je mi lito, ze se to u vas nezlepsilo tak
> jak mohlo - pral bych vam vsem aby jste se meli lip.

bud trochu konkretnejsi, zni to jako klausovo hodnoceni zasedani vlady
"v tuto chvili bych o tom nerad hovoril" atddddddd.....

> 4) Svoje pravo si delat srandu z cehokoliv mne napadne si nedam brat vubec
> nikym. Ani vasema neo-komunistama, ani naivnima studentama z universit,
> kteri sem pisou, jak ty, sve pseudo-rozumne a uvazene posty. Kdyz mne
> napadne si delat srandu z Papuancu na New Guinea - tak to budu delat a
> muzou si vriskat jak chteji a mavat ostepama a kamenyma sekyrama.  Ostatne

doufam, ze oni se zase nevzdaji sveho prava klepnout te ostepem po
hlave,
to je svoboda papuancova: kdyz si z tebe nekdo dela BLBOU srandu, prask
ho
po palici

> - zatim jsem si z vas ani srandu nedelal - jen jsem prepostoval par clanku,
> ktere ani nebyly napsany mnou. Ze byly pravdive a ze si to odmitate
> priznat? No je to muj problem??

ja osobne vim, ze je to pravda a proto me daleko vic micha, kdyz si z
toho
nekdo srandu DELA!!! Nebo si snad nasledujicim ten post neuvedl???

Pavel Sestak
pavel.sestak at telesco.teledin400.spt400.cz