POZOR - nevim, co je na tom pravdy!

Michal Hradecký misak at bajt.cz
Fri Oct 31 20:42:12 CET 1997

Drahy Sumbero
uvedomte si, ze tato zprava je naprosty nesmysl.
Virus v poste muze pracovat jen tak, jedna-li se o makrovirus ve wordu, a to
byste jeste musel onen dokument umyslne otevrit. To si ovsem kazdy sam
rozhodne, co spusti a co ne. Kazdopadne se nemuze spustit virus tim ze
otevrete postu.
S pozdravem
Michal Hradecky