Ad tamagotchi

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Thu Sep 25 15:20:31 CEST 1997

Zdravim vsechny smajliky a smajlicky,

zajimalo by me, kolik ucastniku teto konference se predtim, nez se
zepta ostatnich, pokusi najit potrebne sam. Narazim na dopis tykajici
se tamagoci, kde pisatel nenapsal vubec nic o tom, zda se neco
pokousel hledat. Jen se zeptal: "Nevite neco o tamagoci?" Bac, a
ostatni se snazte mu nejak pomoct.  Jen pro zajimavost jsem na
AltaViste zadal klicove slovo "tamagotchi" a dostal hned odkaz na
domovskou stranku firmy, ktera takove zrudnosti vyrabi.

Setrme nase prenosove linky a pretizenou AltaVistu, tak uvedu i URL:
    http://www.bandai.com/

Mohl jsem sice ten dopis smazat a otazku tykajici se tamagoci
ignorovat, ale nedalo mi, abych takto odpovedel. (Nechci rozpoutat
flame war :(

Preji hezky den,

Josef Hnojil