Tamagoci

Zdenek Drvota zds at pce.fairnet.cz
Thu Sep 25 19:22:02 CEST 1997

> chtel jsem se zeptat jestli existuje nejaka stranka o TAMAGOCI
> (elektronicke zviratko ve forme privesku - hracka), pokud mozno v
> cestine.
V dnesnim cisle CHIPu (c.10) je clanek, jsou tam i linky, bohuzel jej
nemam prave u sebe, mam jen tyhle dva linky s podobnym tematem:
www.geocities.com/tokyo/flats/5095
www.fujitsu-interactive.com/finfin.htm
Dalsi informace vysly jeste v nekterem z minulych cisel
casopisu "Internet", nevim jestli srpen nebo zari.
Ahoj
  ZDS, spol. s r. o.
  Ing. Zdenek Drvota, director
  Devotyho 775             tel/fax:+420-40-33837
  530 02 Pardubice                         41691
  Czech Republic
  e-mail: zds at pce.fairnet.cz