Kauza tamagoci

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Fri Sep 26 10:32:00 CEST 1997

Dobry den,

ac nejsem "konferencierem" Smajliku, dovolim si male vysvetleni.
Smajlik je konference vseobecna, a proto se kazdy jeji ucastnik ma
pravo zeptat ostatnich na cokoliv souvisejici s Internetem.  Tamagoci
sem jiste take patri, ale v danem pripade me popudil zpusob otazky:
"Chtel jsem se zeptat, jestli nahodou nekdo neco nevite."  Pokud ma
byt (jakakolov) konference zalozena na sdileni znalosti vice lidi, pak
by chtelo trochu vysvetleni (napr. "hledal jsem tam a tam, ale nic
jsem nenasel", "cetl jsem o tom, a zajimalo by me vic" apod.) - proste
trochu vysvetleni.

Rad bych se zaroven vratil k vysvetlujicimu dopisu pana Marese (aka
Netraidera). Nemusite nikam mizet :) vzdyt Vy sam jste poslal do
Smajlika par peknych zprav. Muj dopis byl namiren vseobecne proti
otazkam tohoto typu.

Z me strany povazuji kauzu tamagoci za uzavrenou.

Hezky den,
		Josef Hnojil

Josef Hnojil
Katedra mapovani a kartografie, Fakulta stavebni, CVUT
Thakurova 7, Praha 6, 166 29
tel.: 2435 4650 : email:hnojil at fsv.cvut.cz http://gama.fsv.cvut.cz/~hnojil