Hedvicek podporuje anonymni spammery Re: Kandidat na noveho ceskeho presidenta

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Fri Apr 24 00:39:50 CEST 1998

> Odesílatel: Ross Hedvicek <ross at OLSUSA.COM>
> Nizeuvedene dilko neni moje. Obdrzel jsem je jako odezvu na svou kritiku
> prezidentskeho kandidata akademika Rudolfa Zahradnika. Jsem rad, ze ve sve
> nelibosti vuci zkurvenym charakterum drzicim (cpoucim se na ne) vedouci
> pozice v Ceske republice nejsem sam. Autor se boji (pravdepodobne
> opravnene) aby nedosel nejake ujme - proto to postuji misto nej ja.
> Rosta
> Subject: The Czech-Lysenko Award AWARDED!
> DEKRET O UDELENI
> Hrdeho titulu CESKY LYSENKO

Hedvicku!

Jakmile nadavas 10 milionum lidi do kurev, krys, svini a hovad,
da se to prejit mlcenim nebo s usmevem.
Jenze pokud se pletes do veci, o kterych vis HOVNO
(tenhle vyraz pouzivam, abys mi rozumel,
stejne tak Ti tykam, protoze jinak by Ti Tvoje zpusoby
asi vubec nedosly), prestava sranda.
Tak zaprve - ten anonym, ktery uz asi rok spamuje vsechny mozne
konference, vubec nepotrebuje, abys mu to jeste nekam forwardoval.
Stejne jako kazdy zna Tebe, tak kazdy zna toho anonyma
s pseudonymem Czech_Lysenko. Vseobecne se usuzuje, ze jde
o byvaleho spolupracovnika prof. Zahradnika, dr. Z. Sl., protoze
s timto clovekem mel pry Zahradnik nejake soukrome konflikty.
Opakuji, soukrome. Ten clovek zrejme sva obvineni neni schopen
dolozit verejne u soudu a tak anonymne spamuje Internet.
Myslim, ze Zahradnik by byl dobrym prezidentem, ale bohuzel
je mu uz cca 70 let, takze o tom lze tezko realneji uvazovat
(sam to rikal). Neni mi znamo, ze by ho nekdo oficialne navrhoval.
Proto je Tva starostlivost, Hedvicku, o nase "blaho", naprosto zbytecna
a vkladas se do soukromych veci, do kterych nikomu z nas a ani Tobe nic neni.
Pokud jde o Krakaten, je to otazka pro odborniky z oblasti
chemie a nikoliv pro pavlacove drbny ze smajliku.
Predstav si, Hedvicku, ze by nejaky anonym najednou zacal
vytrvale spamovat konference, ze nejaky Ross Hedvicek je pedofil
a zlodej. Co bys asi tak delal? To by Ti ani zadne Tve sprostarny
asi nepomohly.
Nerikam, ze se o nejakych moralne-etickych vecech neda
verejne mluvit, ale takovym kanalnim slovnikem a bez argumentu,
jako to delas Ty, Hedvicku, rozhodne NE !

Proto navrhuju, pokud se Rosta Hedvicek nezcivilizuje a nezmeni
svuj bafunarsko-vulgarne-normalizatorsko-bilakovsky slovnik,
jeho veskere maily BOJKOTOVAT.

S pozdravem
Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine) UNIVERSUM,
antikvariat odborne literatury (4000 titulu)
+ individualni reserse na Internetu
e-mail: univers at comp.cz,
  nebo: vachtl at scientist.com
telefon 02/302 48 60   Praha 6