Hedvicek podporuje anonymni spammery Re: Kandidat na noveho ceskeho presidenta

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Fri Apr 24 01:11:20 CEST 1998

At 11:39 PM 4/23/98 +0100, Pavel Vachtl wrote

> [...]
>Jenze pokud se pletes do veci, o kterych vis HOVNO
>(tenhle vyraz pouzivam, abys mi rozumel,
>stejne tak Ti tykam, protoze jinak by Ti Tvoje zpusoby
>asi vubec nedosly), prestava sranda.
>Tak zaprve - ten anonym, ktery uz asi rok spamuje vsechny mozne
>konference, vubec nepotrebuje, abys mu to jeste nekam forwardoval.
>Stejne jako kazdy zna Tebe, tak kazdy zna toho anonyma
>s pseudonymem Czech_Lysenko. Vseobecne se usuzuje, ze jde
>o byvaleho spolupracovnika prof. Zahradnika, dr. Z. Sl., protoze
>s timto clovekem mel pry Zahradnik nejake soukrome konflikty.

Chtel bych podotknout ze jsem svuj puvodni clanek o Zahradnikovi napsal a
zverejnil v roce 1995 - tedy v dobe kdy vas hruzostrasny anonym jeste
nepusobil. Na Zahradnika mam svuj nazor - a je mi fuk jestli se muj nazor
zhoduje s nazorem nekoho jineho.

>Opakuji, soukrome. Ten clovek zrejme sva obvineni neni schopen
>dolozit verejne u soudu a tak anonymne spamuje Internet.
>Myslim, ze Zahradnik by byl dobrym prezidentem, ale bohuzel
>je mu uz cca 70 let, takze o tom lze tezko realneji uvazovat
>(sam to rikal). Neni mi znamo, ze by ho nekdo oficialne navrhoval.
>Proto je Tva starostlivost, Hedvicku, o nase "blaho", naprosto zbytecna
>a vkladas se do soukromych veci, do kterych nikomu z nas a ani Tobe nic neni.

Mile tele, nikomu nic neni? To ze je Zahradnik zkurveny charakter do toho
je moc nejen me, ale hlavne vam vsem u u vas. Protoze vase zivoty to bude
ovlivnovat jeste dlouho!  Ty taky asi patris k zastancum onoho popularniho
smeru, ktery by vsechno svinstvo skryl jako "soukrome", co? Jednou se
Zahradnik stal verejnou figurou TAK NIC NENI SOUKROME - pamatuj si to ty
intelektualni krtku!

>Pokud jde o Krakaten, je to otazka pro odborniky z oblasti
>chemie a nikoliv pro pavlacove drbny ze smajliku.
>Predstav si, Hedvicku, ze by nejaky anonym najednou zacal
>vytrvale spamovat konference, ze nejaky Ross Hedvicek je pedofil
>a zlodej. Co bys asi tak delal? To by Ti ani zadne Tve sprostarny
>asi nepomohly.

Najednou jsou vsichni komunisti nejvic vychovani a nejvic humanni, neni to
fantasticke? Kde se to ve vas najednou vzalo - kde byla vase moralka a
humanita kdyz jste vsichni hajlovali v SSM a KSC na vysokych skolach?

>Nerikam, ze se o nejakych moralne-etickych vecech neda
>verejne mluvit, ale takovym kanalnim slovnikem a bez argumentu,
>jako to delas Ty, Hedvicku, rozhodne NE !

Polib mi prdel ty mistni jednicko - jdi se vytahovat na usmudlane
studentiky z vasi mrnavoucke univerzity a neser se do dospelych, jo?

>Proto navrhuju, pokud se Rosta Hedvicek nezcivilizuje a nezmeni
>svuj bafunarsko-vulgarne-normalizatorsko-bilakovsky slovnik,
>jeho veskere maily BOJKOTOVAT.

A co jeste? Uvrhnete mne do klatby jak Salmana Rusdieho, vy humanistici
havloidi? Kazdy kdo neuchcava nadsenim nad vasim neo-komunismem tak je
bilakovec - kolik ti bylo blbecku v osmasedesatem? Co ty o tom vis?

>S pozdravem
>Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine) UNIVERSUM,
>antikvariat odborne literatury (4000 titulu)
>+ individualni reserse na Internetu
>e-mail: univers at comp.cz,
>  nebo: vachtl at scientist.com
>telefon 02/302 48 60   Praha 6
>www: http://www.universum.cz/

Rosta
(zadne tituly, zadna reklama)

P.S.: A vubec - kdo je tady spammer ty spravedlive rozhorceny zealote? Jen
se podivejte kde vsude to ten troubelka rozeslal: