Palicka CD a software

Tomas Ruzicka support at ppagency.cz
Wed Apr 29 16:26:44 CEST 1998

Skolsky urad Decin wrote:
> o rozhozeni laseru nebo co. Ale taky se mi tomu nechce verit.

Na tu vec se pta dost lidi, takze odpovim i sem...

To co jsem popisoval, se podarilo s CD, ktere bylo vypalene na (IMHO
dost solidni) Yamaha CDR400tx, typove cislo zlikvidovaneho CD decku
(taky Yamaha) si bohuzel z hlavy nepamatuju, ale slo o dost kvalitni
radu (poriz. cena pred dvema lety pres 20.000,-(!)).
Podle chlapika, ktery to videl v servisu, se tomu decku stalo neco
podobneho, co se udajne stavalo (nebo jeste stava?) nekterym CD-ROM
mechanikam, kdyz se do nich nacpe napr. prazdne CD - nemuzou spravne
zaostrit stopu a pri ostreni prastej optikou do media. Deck navic
proste _nepredpoklada_, ze do nej nekdo nacpe takhle vypalene CD.
Zprvu mi to prislo taky jako nesmysl a nahoda, ale slysel jsem
podobne zvesti i odjinud. Navic mam ted v praci jednu mechaniku CD,
ktera potrvzuje to, ze je _opravdu_ mozne, aby hlava mlatila o
medium. Dela to furt, neni schopna skoro nic precist a temer kazde
CD neskutecne poskrabe.
Divny, co?
--
| =========  Tomáš Růžička  =========  |