Palicka CD a software

Jan Sumbera sumbera at brno-city.cz
Wed Apr 29 17:00:10 CEST 1998

> Taky jsem neco podobneho slysel. Konkretne to bylo varovani pred
> strkanim datovych CD do "normalnich" audio prehravacu. Snad melo jit
> o rozhozeni laseru nebo co. Ale taky se mi tomu nechce verit.

Veril bych!!!
Jednou jsem si do veze omylem strcil datove CD :-(((
Pripada mne, ze prave od te doby zacaly problemy. Nektere hodne dlouhe hudebni CD neprectu vubec, nebo se zobrazi uvodni informace, ale v pisnickach to preskakuje. Myslel jsem, ze to jsou vadny CD (ryha apod.), ale dela to nekolik mych vyzkousenych a osvedcenych CD :-(((. Vetsina CD (i nektere hodne dlouhe) funguji bez problemu. Da se s tim neco delat z pohledu uzivatele, nebo pomuze servis nebo ani ten ne? Pokud vite, prosim, poradte!

S pozdravem a upozornenim nezkouset! se louci

Jan Sumbera
sumbera at brno-city.cz

Ps: Uz jste slyseli, ze zarovka strcena do ust, nejde v zadnem pripade vytahnout!!! Doporucuji taky nezkouset, slysel jsem o tom jeden pekny pribeh :-)))