Posta

Jaroslav Szczurek szczurek at datasys.cz
Thu Aug 6 14:07:59 CEST 1998

Petr Nachtmann wrote in message <199808061006.MAA06959 at ns.felk.cvut.cz>...

>Neni-li dobre nakonfigurovan, posila ruzne prasarny.

Tohle ukazuje spis na spatny interface mezi zidli a klavesnici. Ja ho
pouzivam i na email (kvuli potrebe stahovat vice POP3 uctu). A nemam potize.

>Totez plati o programu Pegasus Mail, ktery je navic setrnejsi k systemovym
>zdrojum. Z celeho OE se mi libi jen klient pro LDAP.
>
>PN

Zde bych to videl jako osobni rozhodnuti kazdeho jednotliveho uzivatele.
Pokud na PC programuju, tak stejne ta masina musi byt nadupana a OE ji
zatezuje daleko mene nez PRG SOFT.

Normalnimu cloveku je uplne jedno jakeho ma klienta, pokud chodi spolehlive
a pokud mozno automaticky. Uzivatele dost casto nemaji naladu ani chut
zkouset jine verze (ostatne to by pak mohli delat neco uplne jineho nez
delaji).

Jinak pokud tato zprava vam nedela prasarny (nikdo se mi neozval, ze by je
delaly me predchazejici), tak je to default nastaveni OE od MS
(nainstalovan, pridano jen konto).
Pokud se ho nekdo snazi konfigurovat a potom OE dela ty prasarny, tak je to
zase problem vyse popsaneho interface.

Pokud jste docetli az sem, tak zdravim

Szcz