Posta

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Thu Aug 6 14:33:00 CEST 1998

> Zde bych to videl jako osobni rozhodnuti kazdeho jednotliveho uzivatele.
> Pokud na PC programuju, tak stejne ta masina musi byt nadupana a OE ji
> zatezuje daleko mene nez PRG SOFT.

At uz delam cokoli a at uz je masina jakkoli nadupana, nevim, proc bych
mel systemovymi zdroji plytvat na hypertrofovany program.

> Jinak pokud tato zprava vam nedela prasarny (nikdo se mi neozval, ze by je
> delaly me predchazejici), tak je to default nastaveni OE od MS
> (nainstalovan, pridano jen konto).
> Pokud se ho nekdo snazi konfigurovat a potom OE dela ty prasarny, tak je to
> zase problem vyse popsaneho interface.

Hm, kde se v OE (de)aktivuje to posilani attachmentu ve formatu
application/ms-tnef? Dost casto se to objevovalo v konferencich. BTW, da
se nastavit news server, aby usekaval prilohy?