Posta

Jaroslav Szczurek szczurek at datasys.cz
Thu Aug 6 15:38:00 CEST 1998

Petr Nachtmann wrote in message <199808061133.NAA18755 at ns.felk.cvut.cz>...

>At uz delam cokoli a at uz je masina jakkoli nadupana, nevim, proc bych
>mel systemovymi zdroji plytvat na hypertrofovany program.

>Hm, kde se v OE (de)aktivuje to posilani attachmentu ve formatu
>application/ms-tnef? Dost casto se to objevovalo v konferencich. BTW, da
>se nastavit news server, aby usekaval prilohy?

Ted jste mne dostal, nevim. Tohle jsem nepotreboval resit, protoze zcela
automaticky pokud jsem potreboval nekomu neco poslat, posilal jsem to rovnou
na jeho soukr. adresu. Nechtelo se mi zatezovat ostatni prilohou, o kterou
asi zajem nemaji.

Ohledne News. Jsem jen ctenar, takze se nemohu k tomu vyjadrit.