Posta

Jaroslav Szczurek szczurek at datasys.cz
Thu Aug 6 16:36:44 CEST 1998

Petr Nachtmann wrote in message <199808061133.NAA18755 at ns.felk.cvut.cz>...

>At uz delam cokoli a at uz je masina jakkoli nadupana, nevim, proc bych
>mel systemovymi zdroji plytvat na hypertrofovany program.

>Hm, kde se v OE (de)aktivuje to posilani attachmentu ve formatu
>application/ms-tnef? Dost casto se to objevovalo v konferencich. BTW, da
>se nastavit news server, aby usekaval prilohy?

uvedeny typ attachmentu nikde v registry nemam ( v content type)

IMHO je stopa v PC uzivatele, ktery tuhle informaci poslal. Bud byl
attachment jako nejaky zvlastni dokument nebo je standardni dokument
nastaven, aby byl oteviran jinou aplikaci a tim padem se tam prihodi ten
content.

Vice informaci "My computer" -> "View" -> "Options" -> "File Types" a dale
patricny soubor.

P.S. Tohle info je na zaklade pruzkumu v NT. 95 nevedu. Mohl by to proverit
i nekdo jiny ?