Gates a slehacka

Zdenek Podrasky zdenek.podrasky at pudis.bohem-net.cz
Mon Feb 9 17:24:07 CET 1998

Psal o tom Zajicek v News on net.

Cituji:
Gates dostal slehackou do brejli

Vsechny agentury a webziny zaznamenaly vicemene komickou prihodu
Billa Gatese v Bruselu. Kdyz kracel od auta na konferenci, skupinka
asi peti lidi upoutala jeho pozornost a jeden z jejich clenu mrsknul
porci slehacky Gatesovi do obliceje. Gates ale nereagoval, jak by bylo
slehackovym utocnikum libe. S okulary zaslepenymi slehackou v klidu
pokracoval v chuzi do budovy, kde se ocistil a celou prihodu komentoval
s usmevem. Ona slehackova skupina je v Belgii uz dost znama. Ke svym
akcim si vybira celebrity. Jejich reakce foti a nataci na video a
zaznamy prodava pokleslym zpravodajskym mediim (neslo tedy o zadnou
antiokenni iniciativu). Vudce skupiny vyjadril sve znechuceni nad
nulovou reakci Gatese - za neco takoveho nikde nic nedostane. Gates
proste neda nikomu vydelat:)
        Zdroj: http://www.infoworld.com/        InfoWorld Electric

Zdenek Podrasky
PUDIS a.s.
Nad Vodovodem 2/169
100 31 Praha 10
tel. +420 2 67004 222, fax. +420 2 77 66 46