Nevi nekdo o nejake akci na tema "Jak racionalizovat administrativu vyuzitim Intranetu" (fwd)

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Mon Feb 9 18:09:47 CET 1998

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 9 Feb 1998 17:45:34 +0100 (MET)
From: Petr Opletal <petr.opletal at telecom.cz>
To: Multiple recipients of list <was-l at pvtnet.cz>
Subject: Nevi nekdo o nejake akci na tema "Jak racionalizovat administrativu vyuzitim Intranetu"

[Stejny dotaz jsem poslal do winnt-l, ale tam jsem se omlouval, ze je off topic - domnivam se, ze tady off topic neni, takze se jenom omlouvam tem, kteri to dostanou dvakrat, protoze nevim, jak to vyresit "spravne".]

Je spousta pozvanek na mejdany typu "Internet je to prave pro vas business", podle dosavadnich zkusenosti vetsinou jde jenom o to, jak udelat z lidi, kteri o tom nic nevi, jeste vetsi lojzky.

Predstavoval bych si seriozni prezentaci moznosti a zkusenosti, doporuceni zasad atd. v tom duchu ktere typicke administrativni cinnosti je mozne a vhodne prevest, podporovat, ... Jake jsou predpoklady ze strany schopnosti uzivatelu, efekty a naklady.

Ale jeste jednou - hlavne na _co_ se zamerit + postup.

A jestli nikdo o nicem nevi, nechtel by nekdo neco takoveho usporadat (nejlepe v Brne)?

Diky

Ing. Petr Opletal, nezávislý poradce pro controlling a IS
Desátková 13, 623 00 Brno; tel.(zázn.) +420(5)47220133
Moravia Glass, a. s. Brno, Heršpická 5, 639 00; +420(5)43106905
mailto:petr.opletal at telecom.cz, http:\\web.telecom.cz\petr.opletal