fy. Net Tech ?

Zdenek Drvota zds at pce.fairnet.cz
Thu Jan 1 13:42:17 CET 1998

> Prosim nemate nekdo nejakou konkretni osobni zkusenost s firmou Net Tech
> ( U.S. )
bohuzel ne, ale...
> jde mi o to, ze jsem od nich dostal nabidku na pocitace, a dily na PC,
> ale maji az
> podezrele nizke ceny.
>
> Pro srovnani uvedu napriklad toto : Monitor Viewsonic 17" - 180 USD
> coz je alespon podle mne podezrele malo.
Za to u nas nedostanete pomalu ani 14".
Jake jsou dodaci podminky? Neni to cena loco USA-store?
Aby potom za samotnou dopravu jednoho monitoru nebylo 3x tolik :-)
Je to skutecne _ponekud_ podezrele.
Zdravim,
  ZDS, spol. s r. o.
  Ing. Zdenek Drvota, director
  Devotyho 775             tel/fax:+420-40-33837
  530 02 Pardubice                         41691
  Czech Republic
  e-mail: zds at pce.fairnet.cz (Win1250/ISO-8859-2)
  http://www.angelfire.com/biz/zds