Spamy

Petr Voralek nazir at NOT4SPAM.comp.cz
Fri Jan 23 21:59:07 CET 1998

   Hai!

  23-I-98    20:57:29 wrote Ross Hedvicek in "cz.net.smajlik" area (about "Re: Spamy"):

 RH> Nevim co je pevna linka.... asi T1 ne? To neni bezne ani tady
 RH> (aspon ne do domu)... obycejna telefonni linka a 28.8 modem uplne
 RH> staci...
  Vsak tady by stacila taky, kdyby Spolecnost Proti Telefenovani
 nesabotovala...  Ja mam to "stesti", ze jsem na ustredne, ktera neumi
 pocitat casove impulzy a mam tedy teoreticky platit nejake ty dve
 koruny za uskutecneny hovor neomezene delky - jaka idealni situace!
 To by zde ale nesmelo diky chrochtum, veselym dratum a sumum, jez
 sponzoruje Telecom spojeni kazdou treti az sestou minutu padat :^((((

 RH> To muze byt ono - v kazdem pripade to co vam delaji s tema
 RH> telefonama, to je sproste - to je komunisticke svinstvo... mate
 RH> moji soustrast..
  Tu si muzu strcit leda.....do ISA :^)  Snad to bude po 2002 lepsi
 (krucis, to je datum, skoro jako "Vesmirna odysea")...

  Muj neomylny nesmysl a necit mi zvolna podsouva jemne podezreni, ze
 jsme tu zrejme off-topic  :^)  Pokracovat navrhuju do cz.talk, NUL:,
 nebo NIL:, nehodicise oquotujte...

              __
           __///  Petr Voralek [*Team* *AMIGA*] <nazir at comp.cz>
           \XX/  AKA *Nazir*  2:420/98.(0|666)@FidoNET
--
               *Amiga is not only back, but on attack!*