Odlisna funkce pmailu DOS<>Windows

Striz Libor RNDr., 3680, D7 STRIZL at lachema.cz
Mon Jan 26 18:35:43 CET 1998

Mam takovyto problem:

Po neuvazenem experimentovani s Clientem Novell 32
ve Win95 na siti Novell a naslednem uvedeni do puvodniho stavu
mi pmail pro DOS (3.40) funguje bezchybne, ale Winpmail 2.54
hlasi chybnou ci neexistujici home i new mail boxy.
Spusten offline je ochoten pracovat, a dokonce i cist
novou postu, ale uz ne ji poslat.
Zkouse jsem menit i mazat soubory pmail.ini i pmail.cfg,
reinstalaci, ale nic nepomaha.
Jinak bezna souborova komunikace se sitovymi disky je OK.
Je vsak zajimave, ze spusteno online po odklepani warningu
Winpmail nevidi zadne sitove servery.

A to jsem si myslel, ze mu uz trosku rozumim ... ):-(

--
"Libor Striz" <strizl at lachema.cz>
Lachema a.s., Brno