Odlisna funkce pmailu DOS<>Windows

Darina Kaczova SUPERVISOR at vuzv.sk
Tue Jan 27 15:05:41 CET 1998

> Po neuvazenem experimentovani s Clientem Novell 32
> ve Win95 na siti Novell a naslednem uvedeni do puvodniho stavu
> mi pmail pro DOS (3.40) funguje bezchybne, ale Winpmail 2.54
> hlasi chybnou ci neexistujici home i new mail boxy.
> Spusten offline je ochoten pracovat, a dokonce i cist
> novou postu, ale uz ne ji poslat.
> Zkouse jsem menit i mazat soubory pmail.ini i pmail.cfg,
> reinstalaci, ale nic nepomaha.
> Jinak bezna souborova komunikace se sitovymi disky je OK.
> Je vsak zajimave, ze spusteno online po odklepani warningu
> Winpmail nevidi zadne sitove servery.

Som rada, ze ste prispevok poslali (hoci neviem, ci nas neodkazu na
inu konferenciu). Ale stalo sa mi presne to iste a neviem si stym
rady.
Uvitala by som kazdu radu.
Vopred vdaka.

D.Kaczova

/  /  /   /  ----  /  /   Darina Kaczova
/  /  /   /    /   /  /   Vypoctove stredisko VUZV
/  /  /   /  /     /  /   Hlohovska 2
--     --   ----   --     949 92 Nitra, Slovakia
                          tel.+42 87 550455
    n  i  t  r  a         E-mail:dada at vuzv.sk