Outlook express a HTML

Hanus Adler had at pdas.cz
Fri Jun 12 11:10:14 CEST 1998

On 4 Jun 1998 12:37:58 +0200, Petr Nachtmann <petrnach at natur.cuni.cz> wrote:
>Ale na rozbalovani souboru a jeho cteni Lynxem jsem liny, navic si

procpak? pine (nebo mutt) si v .mailcap precte, ze na prohlizeni souboru
text/html ma pustit lynx a je to uplne automaticky.

>nehodlam ve svem adresari vytvaret binec necimi blaboly. Navic pokud by v

a zadne bince v adresarich to nevytvari... prohlizi se docasne vytvorene
soubory, ktere se pak opet smazou.

>tom HTML byla diakritika, tak v Lynxu uvidim pekne veci :(

muj Lynx diakritiku zobrazuje uplne bez problemu. Mozna byste mel
venovat trochu casu konfiguraci sveho systemu, pak bude spoustu veci
delat za Vas.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.