Off topic

Karel Sandler karels at ujf.cas.cz
Mon Jun 15 13:38:56 CEST 1998

Gymnazium Voderadska wrote:

> 'Netscape

> Ano, problem se vyskytl i u nas. Tim mailem se da Netscape
> Communicator
> 4.03
> naprosto spolehlive kdykoliv shodit.
> Jedine reseni je asi smazat celou slozku (´Inbox´) s timto mailem.
>
>                  S pozdravem
>                                 Ondrej Kasan
>                                 Gymnazium Voderadska

Taky jsem si rikal, co to je a Netscape porad padal. Neni ale potreba
smazat celej Inbox. Stacilo Notepadem otevrit soubor inbox v adresari
users\jmeno\mail a najit tam ten spatnej kousek a vymaznout ho tam. Dalo
se to docela dobre poznat, kde to konci a kde zacina podle ostatnich
mailu. Tenhle mnel na konci nejakou podivnou docela dlouho sadu znaku
(pravdepodobne attachment) a rek bych ze to asi byla ta pricina, proc se
to s Netscape nemnelo rado.

Nashle
Karel Sandler