http://www.dzj.cz

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Jun 30 17:17:22 CEST 1998

> Obavam se, ze TOHLE uz zdaleka neni jen parodie, ten "clovek" by se mel
> lecit ;-(((
> Snad se mu to jednou vrati, az bude sam "ALIEN"

Je to opravdu drsne, ja bych mozna uvazoval taky jinak, ale na druhou
stranu treba s tim poustenim sednout je to slozitejsi.

Off-topic: Moje sestra, ktera duchodce bezne pousti sednout, se vracela od
lekare, kde ji na chodidle vypalovali bradavice dusikem. Takze kazde
doslapnuti byl zazitek. Pristoupila duchodkyne, chtela pustit sednout,
sestra ji rekla o tom dusiku, duchodkyne to neuznala a mohutnym svihem
sestru vytahla ze sedadla. Jine starsi pani se me sestry zzelelo a sama se
zvedla a pustila ji sednout. Lide jsou ruzni.