http://www.dzj.cz

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Tue Jun 30 18:22:31 CEST 1998

> Je to opravdu drsne, ja bych mozna uvazoval taky jinak, ale na druhou
> stranu treba s tim poustenim sednout je to slozitejsi.
>
> Off-topic: Moje sestra, ktera duchodce bezne pousti sednout, se vracela od
> lekare, kde ji na chodidle vypalovali bradavice dusikem. Takze kazde
> doslapnuti byl zazitek. Pristoupila duchodkyne, chtela pustit sednout,
> sestra ji rekla o tom dusiku, duchodkyne to neuznala a mohutnym svihem
> sestru vytahla ze sedadla. Jine starsi pani se me sestry zzelelo a sama se
> zvedla a pustila ji sednout. Lide jsou ruzni.

Nejprve k webu: V kazdem pripade je to genialni dilko, ktere pobavilo
nejen mne, ale i radu mych pratel, kteri jsou take postizeni nutnosti
obcas cestovat MHD ci CSAD atpd.

K Alienum: Moje kamaradka mela dva mesice nohu v sadre, protoze pri
nastupovani do tramvaje ji slapl alien na prsty od nohy a vystrcil ji z
tramvaje, samozrejme aniz by nohu z chodidla zvedl. Kamoska mela stesti,
ze jela na kolej a ze mela rozumny batoh na zadech, jinak by ted take
mohla jezdit na vozicku. Kamaradka byva mimochodem davana za priklad
trochu prehnane slusnosti aneb neni zadny kosic duchodcu. Duchodce se ani
neomluvil, spis sproste nadaval, proc ta tramvaj nejede.

		Tolik ze zivota
                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet