Internet nebo internet?

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Mon Mar 2 20:04:29 CET 1998

At 07:31 PM 3/2/98 +0100, Miloslav Simek wrote
>Jeee pane Hedvicku a proc ? Mam snad povest notorickeho nezastavace ?

Ale neee, ja jsem necekal ze se mne VUBEC nekdo zastane.... oni sou to tady
takovi zapskli mentalne bezprizorni ynzynyri.... clovek normalni lidskou
reakci uz ani neceka...

Jeste jednou dekuji.

Rosta

P.S.: Vsimnete si (na dukaz mych slov) ze po tomhle postu se tady zase
vynori 2-3 protesty, ze ji tenhle post zahlcuje jejich mailbox a ze se mame
bavit o necem jinem a o tomhle ne.... a tak

P.S.: A jsem pro to, aby se Internet psal s velkym I. Ja si pamatuji za
mlada, ze v nasi fabrice byl vratny a ten vzdy psal zpravy soudruhovi
reditelovi, kdo prisel pozde do prace a tak (proste takovy typicky maly
ceskuy fizl). A on vzdy, Vojta Kuban se jmenoval, psal Vazeny Soudruhu
Rediteli! a jednou jsem se ptal proc tam pise velky S a velky P - a on mi
naprosto logicky odpovedel, ze je to proto, ze nas reditel je nejen velky
reditel, ale taky velky soudruh.

Proto by se Internet mel psat s velkym I - je to prece VELKY INTERNET!!!!
Urraaaaa!