Internet nebo internet?

Petr Voralek nazir at NOT4SPAM.comp.cz
Mon Mar 2 21:09:38 CET 1998

   Hai!

  02-III-98  15:06:51 wrote Luká¹ Mi¾och in "cz.net.smajlik" area (about "Re: Internet nebo internet?"):

 LM> Takze se snad vsichni shodneme, ze Internet s velkym I je
 LM> oznaceni pro celosvetovou sit, internet s malym i je pojem z
 LM> oblasti sitove technologie. Duvod, proc jsem se ptal, je prosty.
  Ja bych spise rekl, ze internet s malym "i" je oznaceni pro medium,
 stejne tak jako "noviny". "televize", "radio"...

 LM> V Mlade fronte Dnes totiz zatvrzele (i po urgenci) pouzivaji
 LM> internet. Tim vlastne mystifikuji sve ctenare, protoze veta
 LM> "...najdete to na internetu." znamena "...najdete to nejake
  ...takze by pak ta jejich poznamka byla napsana spravne...  .^)

              __
           __///  Petr Voralek  2:420/98.(0|666)@FidoNET
           \XX/  AKA *Nazir*  [*Team* *AMIGA*] <nazir at comp.cz>
--
               *Amiga is not only back, but on attack!*