FW: pozor

Netraider mmares at mbox.vol.cz
Wed Mar 11 07:35:01 CET 1998

Dobry den,

vzdy kdyz dostanu takovyto e-mail tak se ptam:
Znate nekoho, kdo se s timto virem potkal ???

Dostal jsem toto varovani asi od dvaceti lidi (a dekuji jim za nej). Jenom jeden clovek  mi napsal o svem setkani s e-mailovym virem.

Pokud jste se s e-mailovym virem nekdo potkal osobne, tak mi o tom prosim napiste.

Dekuji a preji hezky den

                                   NETRAIDER
Hokejove zpravodajstvi z Vysociny http://www.fmi.cz/private/netraider/obcasnik.htm