Linux as router (fwd)

Zdenek Podrasky zdenek.podrasky at pudis.bohem-net.cz
Wed Mar 11 08:17:25 CET 1998

Zdravim smajlikovce,

mohu  se vyjadrit z vlastni zkusenosti k Winroute. Ve firme jsme koupili
MS Small Business Server. Firme, ktera tento server instalovala, se
nepodarilo nastavit RAS a MS Proxy (1.0 i 2.0), aby vse spravne
fungovalo (nezavesoval se telefon, po case vse prestalo fungovat a musel
se restartovat server). Teprve odstranenim MS Proxy a RASu a prevedenim
techto sluzeb na WinRoute muzeme konstatovat spokojenost. Funguje jak MS
Exchange, tak i WWW pristup na internet. A WinRoute se pry musi pouzit
proto, ze umi spolupracovat se servis packem 3 k NT 4.0. Jinak pri
pouzivani SAM Trial kitu jsme pouzivali WinProxy a vse fungovalo (ale
nebyl pouzit SP 3). Dokonce se mi zdal v moznosti ruznych voleb lepsi.
Ale jinak jsou si oba produkty velmi podobne. Nevim, jak je to WIN95,
tam je to asi zcela zamenne.

Zdenek Podrasky
PUDIS a.s., Nad Vodovodem 2/169, 100 31 Praha 10
tel. +420-2-67004 222, fax: +420-2-77 66 46