M$ ?

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Mon Mar 16 17:07:06 CET 1998

At 11:11 AM 3/16/98 +0100, Lubos Kaspar wrote

>Odmyslim-li si tradicni zlucovitost a potouchlost autora,

Ale ale , copak sem ti udelal sirotku, co?

> [...]
>ze pro nas je na M$ hloupe to, ze svou promyslenou politikou zpusobuje
>rostouci zavislost na M$-"expertech". Jejich uzasne produkty totiz zasadne
>oplyvaji prehrsli okynek, klikacich policek a podobnych blbinek, zatimco
>nastroju za automatizovatelnou administraci je totalni nedostatek (napr.
>zkusenost s Win-NT, MS-Exchange ap.). Ovsem za prislusnou uplatu Vam takove
>nastroje pani od M$ radi udelaji, protoze knihovny maji a jen uplacaji
>"command line interface". Penizky za takove prace vsak plynou kamsi za more
>a nasi ekonomiku to tedy asi na nohy nepostavi.

Ekonomika je dobra jen tam kde jsou lidi schopni sami neco vymyslet - coz
bohuzel neni vas pripad - proto "penizky plynou kamsi za more"...

>K Telecomu: soucasny stav je vyplodem exministra Dyby (pisnickar Hutka jej
>nazval primerene gaunerem a chudak Dyba ho zaluje za urazku) a jeho nohsledu
>(zaruceny monopol do roku 2000) a ja osobne neznam nikoho, kdo by tim byl
>nadsen nebo to schvaloval ci povazoval za normalni.

Vy jste si komunistu Dybu zvolili - ja ne...

>Rosta by mozna mel vylezt ze sveho pohodlneho mistecka za peci a zkusit
>to tady, kdyz je tak chytry. Ovsem to by byl chudak navratily emigrant,
>na ktereho by byli vsichni zli...

Mily troubelko, proc by mel jakykoliv emigrant jit k vam a spravovat neco
co jste si pokazili sami a sami by jste si to meli spravit? Nekdo by mel
delat vasi praci za vas?

A jinak ti emigranti kteri se k vam vratili (a ktere jste celkem opravnene
tolik kritizovali) - premysleli jste na tom ze se vratili prave proto ze se
venku nebyli schopni uplatnit? Jako podvodnik Kozeny, ktery do Ceska prisel
se 3000 dolaru a s pomoci gaunera Klause se stal milionarem. Nebo dalsi
Klausuv byvaly poradce Kotas (zijici puvodne v Kanade na podpore v
nezamestnanosti?)

Nene troubelkove, ja za peci zustavam a nikam nejdu. Ja jsem se o sve blaho
postaral - ted se postarejte o sve zase vy...

>BTW: Spravne ovsem pouziva geograficky nazev nasi zeme, tj. Cesko; to se mi
>     libi. :-)

Nerad to zduraznuji, ale "Cesko" byl emigrantsky vyraz, ktery se v Cesku
vzil i navzdory protestum hloupeho Vaska Havla (kteremu se to slovo
nelibilo prave proto, ze smrdelo emigrantama na sto honu.. :-) )

>--
>                                                Lubos Kaspar

Rosta

P.S.: Doufam ze se par snobiku zase urazene ozve... :-))