FW: pozor

Roman Kanovsky rkan at ms.anet.cz
Tue Mar 17 08:29:48 CET 1998

Add 1. No tak dobre :))
add 2: Nepomuze to, nepomuze to, nepomuze to ......100 x .. nepomuze to.
Dle mych skromnych zkusenosti jsou nekteri uzivatele odolni vuci jakymkoliv
intervencim do jejich mosku. Muze te jim tvrdit, ze je to blbost, ale oni
tomu stejne neveri. Co ja vim, tak tento problem se probiral snad ve vsech
konferencich, ale presto se najdou lide, kteri to tam znovu poslou (treba
ten samy den).
Kdysi jsem nekolikrat vysvetloval zakaznikovi, ze do pocitace nemuze dostat
virus tim, ze si zobrazi obrazek, ktery je na diskete, popripade precte TXT
dokumet. Presto kdyz si zmazal vsechny soubory v adresari Windows, tvrdil,
ze mu to zpusobil virus, ktery byl v obrazku (BMP), ktery mu nase firma
zaslala a chtel nahradu skody ......

Proste komu neni z hury dano ....

Roman K