O informatice v ceske a anglicke verzi..

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Fri Mar 20 17:52:12 CET 1998

At 05:21 PM 3/20/98 +0100, Aleksi Sedo wrote

>Asi opravdu neni duvod si to tak brat. Nicmene me velmi potesil
>prosluneny obrazek Rosti, kteremu, jak popsal, kol domu letaji
>kapustnaci a zpivaji syslove (mozna to bylo trochu jinak)

Je to jinak - kapustnak neleta, jen se vznasi a tvari se blbe (coz by ho
urcite kvalifikovalo na predsedu jedne z hlavnich politickych stran v CR) a
sysli? Sysli nezpivaji - podavaji si zadosti o prijeti do prace jako
"informatici v Cesku" :-)

>an, veden svou
>jasnou vizi a vyzbrojen primerenou davkou sebevedomi, busi do pocitace
>sva konstruktivni a veskrze uzitecna prohlaseni :-).

Ono kdyz je nekdo blbec tak i uzitecna informace se stava neuzitecnou...
ano mas pravdu...

>Aleksi

Rosta