O informatice v ceske a anglicke verzi..

Aleksi Sedo aleksi at cesnet.cz
Fri Mar 20 17:21:30 CET 1998

> No nefandil bych si, zrovna Ty nepatris mezi ty, kteri by me dokazali, jak
> krasne cesky pravis, srat. Spise jsem se snazil pouzit stejneho vyjadrovaciho
> stylu, ktery tak nejak citim z Tvych majlu. Jestli se mi to nepodarilo, sorry :-)

Asi opravdu neni duvod si to tak brat. Nicmene me velmi potesil
prosluneny obrazek Rosti, kteremu, jak popsal, kol domu letaji
kapustnaci a zpivaji syslove (mozna to bylo trochu jinak) an, veden svou
jasnou vizi a vyzbrojen primerenou davkou sebevedomi, busi do pocitace
sva konstruktivni a veskrze uzitecna prohlaseni :-).

Aleksi