Help about CACHE

Josef Hnojil hnojil at Panurgos.fsv.cvut.cz
Sun Mar 22 18:09:34 CET 1998

>Rad bych se zeptal na nasledujici problem.
>Po tydnu jsem prisel ke svemu internetu, a kdyz chci si nacist nejake
>stranky tak mi to z 90% pripadu napise nasledujici:
>Error
>Access Denied
>Sorry you are not curently allowed to request
>  nasleduje adresa te ktere stranky
>from this cache. Please check with the cache administrator if you
>believe this
>is incorrect.
>If you are sure about the URL, just try to reload this page.
> [...]

Ahoj,

jak jste pripojeny k Internetu (v praci, doma, po modemu, pevnou
linkou?).  Cache byste mel mit na svem pocitaci, pokud ovsem
nepracujete pod Linuxem nebo na sitovem pocitaci :) - zkuste se
podivat do cache pomoci 'about:cache' <-- to napisete do 'Go To:'
radku (bez tech uvozovek), a pokud neco mate v cache, tak se vypise,
co tam mate.

Snad to pomuze,
zkuste napsat, kde a pod jakym OS pracujete.

Pepik Hnojil