PISSIVE DESKTOP

Jiri Slovacek stella at avonet.cz
Sun Mar 22 18:11:30 CET 1998

Po instalaci IE4.01 CZ + Pissive Desktop jsem si uvìdomil, ¾e u¾ asi brzy
umøu, nebo to na mnì alespoò zanechá trvalé následky. Mám P166 s 32 RAM a
teï mi to pøipomíná WIN95 na XT. Celý Active Desktop bych dokázal strpìt,
ale to ¾e se mi ka¾dý blbý adresáø, slo¾ka zobrazí tak, ¾e se nejdøív pustí
IExplorer a v nìm se teprve objeví ta slo¾ka. Active Desktopu se zbavit úpnì
nechci, proto¾e mi vyhovuje n. p.li¹ta. Nedaly by se ty slo¾ky - adresáøe
zobrazovat v normálním windowsowském exploreru namísto IE?

P.S.: Preferuji odpovìdi pøímo na mail, nebo» Bùhví kdy se zase dostanu na
newsy.

Jiøí Slováèek, Zlín - stella at avonet.cz