News on 'Net - Denni zpravy z Internetu - BAJT - 23.3.98 (fw

Vlach Vladimir vlach at mail.stand.cz
Wed Mar 25 15:27:32 CET 1998

Musim jen souhlasit s predeslimi nazory. Nasi politici (99.9%) se
vzdy zacnou zaujimat o nejakou vec az v tom pripade, kdy si mysli, ze
nalakaji volice. Samozdrejme, ze o internetu jim malo kdo rekne a
mysli se o nem buh vi co.
Oni se o to zacnou zaujimat, ale az bude pozde... (jako vzdy).
Ono taky u nas zarizovat s kreditnimi kartami ze :-> ?
Pro statni uredniky je to spanelska vesnice..

S pozdravem

--
- Palackeho trida 134                                -