Registrace na vyhledavacich serverech

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu May 14 20:34:24 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Radek Lekner wrote:

> ***
> Podtrzeni odkazu se mi libi, rozhodne ho neberu jako zneuziti
> ze strany browseru.

Je to zneuziti v tom smyslu, ze kdyz je text v HTML zvyraznen (vyznacen)
podtrzenim a prohlizec pouziva podtrzeni k oznaceni odkazu, je tim
znehodnocen puvodni zamer, resp. funkce podtrzeni textu v dokumentu.

Nejde o vec libeni nebo nelibeni; underline je regulerni prvek jazyka HTML.

Bohumil Chalupa