underline (Re: Registrace na vyhledavacich serverech)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu May 14 20:49:37 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Jakub Mrazek wrote:

>  kdyz uz, tak z toho "koho, co", bych vybral to druhe => Ze to (--"--)

Je mi lito, ale musim trvat na svem. Tu zavorku jsem tam doplnil
proto, aby bylo jasne, ze predmetem je "podtrzeni" a ne "atribut",
tedy podmet, a nikoli predmet predchazejici vety.

Ukazovaci zajmeno (namisto osobniho) se sem opravdu nehodi.

Priklad:
Vejce lezi na stole. Vezmu ho a uvarim.
(Nikoli "Vezmu to a uvarim".)

Zdravi