Lynx-download arj

Ladislav Dobias xdobiasl at fel.cvut.cz
Wed May 20 17:47:19 CEST 1998

Dobry den.

(na konci tohoto mailu je zajimavy odkaz :-)

>   mel bych dotaz. Stahuji soubory z ftp-serveru pomoci Lynx. zip soubory
> nedelaji problemy, ale arj se stahuji jako text a vypisou se mi na
> obrazovku. Co se s tim da delat? Diky za odpoved

Klavesa 'D' :-)

Jak jiz psali jini - chyba je hlavne na strane serveru...

Pokud pouzivate ale nejaky 'exoticky' system, ktery uklada
textove soubory jinak nez binarni, tak Vam ani klavesa 'D'
nepomuze a binarni soubor bude poskozeny - mam podobne
negativni zkusenosti se systemem OpenVMS.

Jinak jsem rad, ze pouzivate nejrychlejsi a pro ziskavani
informaci (bez obrazku) i NEJLEPSI www browser lynx.

Pokud pracujete pod unixem, zkuste si stahnout i textovy
prohlizec obrazku 'aview', abyste nebyl ochuzen ani o
obrazky.

Chcete-li videt, jaka _perfektni_ grafika jde udelat v
textovem rezimu, podivejte se na BB demo na
  ftp://ftp.ta.jcu.cz/pub/aa/bb/
Je tam verze pro DOS i pro linux a jine unixy.

Nekde tam najdete i zmineny aview (a pomocny script
asciiview).

Zdravi
Lada Dobias