MetMeeting 2.1

Jarda Kare9 jaromir.kares at mbox.vol.cz
Thu May 21 09:04:00 CEST 1998

    Mam nasledujici problem pri spousteni MetMeetingu 2.1 se mi casto cca v
50 % pripadu sekne pocitac. Obrazovka NetMeetingu nabehne normalne, ale pri
pripojovani k serveru se NetMeting zasekne a s nim cely pocitac. Overil jsem
si, ze jestlize pred spustenim NetMeetingu spustim pruvodce pripojenim k
internetu a cely ho provedu znovu aniz zmenim jakekoliv nastaveni tak k
semnuti programu nedojde. Pouzivam NetMeeting ktery je soucasti Msie 4.01 CZ
    Nevite nekdo jak tuto meprijemnou vlastnost odstranit ?

Dika Jarda Kares

PS : je mi mozno psat i cesky s diakritikou v iso 8859-2