Spam? - was Re: your mail

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Tue Nov 10 13:43:16 CET 1998

Vazeny pane rediteli,

> Dovolujeme si Vás touto cestou informovat o novém
> Satelitním a Bezpečnostním systému pro automobily.

Prestoze se obavam, ze se jedna o spam, vase nabidka mi pripada zajimava.

Nicmene je celkem jasne, ze nekolik veci ve vasi nabidce nebylo dotazeno.

1) Odkud jste ziskal moji e-mailovou adresu? Pokud jste ji ziskal z
nektereho verejne pristupneho zdroje, neporusil jste licencni ujednani?

2) Proc pouzivate hacky a carky? Vite o tom, ze mnoho systemu pro
elektronickou postu je podporuje spatne nebo vubec a adresati pak vidi
jakousi necitelnou dungli?

> Pokud budete mít zájem o podrobnejsí informace
> kontaktujte nás na adrese uvedené na informacním
> letáku.

3) Kontaktni informaci jste zazdil zcela. Je silene posilat spolu s
reklamni nabidkou prilohy. Je jeste silenejsi pouzit proprietarni formaty.
Uplne nejsilenejsi je delka prilohy: 49 kB. Vzhledem k tomu, ze si
nehodlam kvuli bezne korespondenci hrat s FTP, informace o spojeni na vas
(krome e-mailove adresy a vaseho jmena) me zcela minula.

> Nabízíme spolupráci pri prodeji, montázi a aktivaci.

Preji vam mnoho zdaru a stastnejsi ruku pri volbe zpusobu ziskani
zakazniku

Petr Nachtmann