Internet a "spatne veci"

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Thu Nov 19 15:40:19 CET 1998

On Thu, 19 Nov 1998, Jiri Barborik wrote:

> Neni duvod? Treba by byl snaze k nalezeni...

Opet nepromyslena myslenka. V soucasnosti jsou eroticke servery v
narodnich a jiz existujicich generickych domenach. Tj. napriklad domena
druhe urovne sex.* muze existovat treba v 70 varintach. Kdo bude ten
spravny kandidat na domenu sex.xxx? Je potreba si uvedomit, ze by  doslo k
znacnemu zahusteni (ze vsech narodnich a generickych TLD by se vsechen
material mel narvat do jedne jedine).

Co se tyka lepsiho nalezeni - Jirko, opravdu ti pomuze pri hledani
libovolne madarske stranky o volejbalu fakt, ze ma koncovku .hu? Prilisny
rozdil to neni a v pripade pornosite je potreba si uvedomit, ze proc bych
se mel dobrovolne vzdat zavedene adresy pro nejakou novou?

A poslednim problemem snadnosti zavedeni reseni .xxx je fakt, ze rada
serveru proste nema zalozen FQDN (jmenny nazev IP adresy).

                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.alenka.cz ]=--