Internet a "spatne veci"

Jiri Barborik jiri.barborik at redigy.cz
Thu Nov 19 16:03:06 CET 1998

Adam Hauner wrote:

> Opet nepromyslena myslenka. V soucasnosti jsou eroticke servery v
> narodnich a jiz existujicich generickych domenach. Tj. napriklad domena
> druhe urovne sex.* muze existovat treba v 70 varintach. Kdo bude ten
> spravny kandidat na domenu sex.xxx? Je potreba si uvedomit, ze by  doslo k
> znacnemu zahusteni (ze vsech narodnich a generickych TLD by se vsechen
> material mel narvat do jedne jedine).

Uznavam, ze neznam idealni zpusob, jak rozdelit lukrativni domeny
2. radu na TLD xxx, snad jen nahradit asi nejfrekventovanejsi TLD
com zminovanym xxx. Tzn. majitel domeny sex.com, by mel predkupni
pravo na sex.xxx.

Co se tyce zahusteni, kdyz vezmu v potaz, ze vetsina provozovatelu
pornosajtu je na TLD com, myslim, ze by se vmestnali i na xxx.

Bereme-li v potaz genericke domeny, netroufam si odhadnout miru zajmu
americkeho provozovatele pornosajtu treba o domenu sex.ru...

> Co se tyka lepsiho nalezeni - Jirko, opravdu ti pomuze pri hledani
> libovolne madarske stranky o volejbalu fakt, ze ma koncovku .hu?

Ano, pokud na domene .hu budou vyhradne stranky o volejbale  ;)

> rozdil to neni a v pripade pornosite je potreba si uvedomit, ze proc bych
> se mel dobrovolne vzdat zavedene adresy pro nejakou novou?

Uznavam...

> A poslednim problemem snadnosti zavedeni reseni .xxx je fakt, ze rada
> serveru proste nema zalozen FQDN (jmenny nazev IP adresy).

Uznavam...

Jiri Barborik

   tel.: +420 603 498292                             redigy internet
   jiri.barborik at redigy.cz                       nesverova 1 olomouc